instagram Linked in icon Facebook ikon

Tlf: 67 17 74 40

JOBBVEILEDER AFT

Opprettet: 15 March 2021 kl. 13.05

Arba AS er Asker og Bærums største arbeidsinkluderingsbedrift med 75 ansatte og en budsjettert omsetning på rundt 80 mill. i 2021. Hovedkontoret ligger på Rud i Bærum. Datterselskapet Arba Inkludering AS leverer tjenestene VTA (varig tilrettelagt arbeid) og AFT (arbeidsforberedende trening) til Nav. Vi samarbeider tett med NAV og næringslivet i regionen og har som visjon: Jobb for alle – det handler om livskvalitet.

Ønsker du å bidra til at andre lykkes? Har du god oversikt over arbeidsmarkedet? Er du en tillitsvekkende relasjonsbygger?

Som jobbveileder får du mulighet til å bidra til at mennesker utenfor arbeidslivet får og beholder en jobb. Kontakt og samarbeid med arbeidsgivere er en viktig del av jobben. Du må trives med å kombinere veiledning og oppfølging med det å markedsføre jobbsøkere overfor arbeidsgivere.

Målgruppen er jobbsøkere som har behov for bistand til å komme ut i jobb. Bakgrunnen kan være lite nettverk, lav sosial kompetanse, avbrutt eller lite skolegang, helsemessige utfordringer, eller svake norskkunnskaper. Disse vil ha behov for individuell oppfølging over tid for å kunne komme i en positiv prosess.

Du har et sterkt engasjement for å bidra til at mennesker får muligheten til å følge sine egne ønsker og ta gode utdannings- og yrkesvalg. Du er løsningsfokusert, kreativ, ha god oversikt og byr på deg selv i møte med andre.

Kvalifikasjonskrav:

  • Relevant utdanning på høgskolenivå
  • Et bredt kontaktnett innen næringslivet i Asker og Bærum
  • God digital kompetanse
  • God kunnskap innen sosiale medier og bruken av dem
  • Førerkort klasse B

Viktige arbeidsoppgaver:

  • Motivere, inspirere, veilede og følge opp jobbsøkere på veien mot fast arbeid
  • Karriereveiledning
  • Tett samarbeid med arbeidsgivere
  • Ta kontakt med nye arbeidsgivere ved å banke dører eller via telefon
  • Aktiv bruk av sosiale medier og digital oppfølging
  • Utarbeide individuelle, målbare utviklingsplaner
  • Rapportskriving etter gjeldende frister
  • Dokumentere resultater

Vi jobber etter metodene Supported Employement (SE) og Individual Placement and Support (IPS) og det er en fordel om du har erfaring med en av disse. 
Personlig egnethet vil bli vektlagt. Du må kunne stå inne for Arbas verdigrunnlag og handle og opptre deretter.

Vi tilbyr:

  • En krevende, spennende og meningsfull jobb i et levende fagmiljø
  • Gode påvirknings- og utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning

Oppstart: 15. august, eller etter nærmere avtale.
For mer informasjon om Arba, se arba.no

 

Ved spørsmål om stillingene, kontakt:

Avdelingsleder Charlotte Mæhlum, 92682777, e-post cm@arba.no 
HR-sjef Cato Skeie, 920 51 563, e-post csk@arba.no

Søknad med CV sendes hhu@arba.no innen 6. april. Merk emnefeltet med Søknad jobbveileder

Sist oppdatert: 15 March 2021 kl. 13.12

På denne siden brukes informasjonskapsler ("cookies") til å få statistikk over bruk av sidene våre og for å gi ekstra funksjonalitet til deg. Vi kan også bruke cookies i forbindelse med markedsføring av våre produkter og tjenester. Ved å fortsette å bruke siden bekrefter du at du godtar det. Du kan lese vår cookie-/personvernserklæring her

Dette er Arba inkludering AS:

Følg oss:

Facebook ikon Linked in ikon Instagram ikon

Besøksadresse:
Baker Østbys vei 10, 1351 Rud
Postadresse: Postboks 128, 1309 Rud
Tlf: 67 17 74 40
E-post: firmapost@arba.no

Personvernerklæring

ASVL
Arbeid og inkludering
Ringer i vannet
equass
Utviklet av Imaker as